Halloween!

Å den här kanske man skulle bjuda alla små spöken på!
Kakan kommer från Martha Stewart, här är receptet!
Hösten är ett faktum, det är ju nästan vinter redan. Jag sitter inne och kikar ut på solen som lyser genom de bleka lövverken. Tror att ljusslingan åker ut på balkongen innan november hinner komma, fast just nu står en pumpa där och skräms.
Idag har mitt arbete mest bestått i planering av annonser, det är sådana tider nu. På bröllopsfronten är det också en del att göra. Många är på jakt efter festlokal till bröllopsfesten, och det är klokt att börja leta tidigt!
Jag håller också på att sätta ihop ett nytt paket för er som vill komma i form till bröllopet. Jag och företaget Hälsotrappan kommer inom kort att lansera ett en ny tjänst som innefattar allt för er som vill komma i form, må bra och ha en stressfri planering av bröllopet på samma gång. Håll utkik på hemsida, eller ring mig så berättar jag mer redan nu!
Men snart smiter jag ut i höstsolen en sväng!
Kram och trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0