Barnkalas på gång!



Eftersom kalas är det roligaste i världen, vill jag att fler ska orka ställa till med dem!!

Nu utökar jag mitt utbud.
Kompletta barnkalas levererade till dörren!
I paketet ingår, exklusiv italiensk glass eller en otroligt fin tårta.
Färdigpackade fiskdammspåsar (med fokus på leksaker) och dukningsattiraljer i 10 olika teman!
Personal, 2 jätteduktiga tjejer från Nannynu!

En hemsida är under konstruktion, men redan nu finns tjänsten till försäljning.
Hemsidans adress kommer att bli www.bigdaykids.se

Jag tror att det här kan bli en succé i Stockholm!
Trötta föräldrar kan ge sina barn ett fint och minnesvärt kalas, men slipper jobba ihjäl sig för det (för det är verkligen ingen enkel sak att få till ett kalas utan att bli lite utmattad efteråt : )

Ring eller mejla mig så berättar jag mer!
Jag lanserar den nya hemsidan innan sommaren och kommer att flagga för den ordentligt, håll utkik!

Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter verkligen spännande och intressant!

Lycka till! =)

2009-05-21 @ 22:40:45
Postat av: Matilda från Borgen

gud vad söta dom är! fin hemsida dessutom elin.

och varför inte passa på att tacka för i fredags, jag tyckte det va jättemysigt. och gott.. :)

får bli fler gånger!

kram från matilda på borgen

2009-06-16 @ 00:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0