Lyckans 2011!

Idag sken solen över Stockholm, och snön smälte en smula. Jag fick pirr i magen direkt!
Nu börjar vårens stora planeringsarbete, snart är den största bröllopssäsongen här!
Jag hoppas att vi får se mer glädje, frihet och kreativitet i årets bröllop. Våga mer, och berör era gäster, och inte minst er själva med något oväntat, spektakulärt eller bara lite udda.
Jag är förtjust i 50-talet, kanske för att jag växte upp med mormors fantastiska garderob där mintgrönt, rödprickigt och rosa trängdes i ett enda härligt kaos. Tygerna var frasiga och midjorna på klänningarna obegripligt smala. Därför blev jag så lycklig när jag hittade detta!
Okej, absolut i kitschigaste laget för ett bröllop, men ändå fint...
The 50:s Wedding Shop
Kika in här!
Gott nytt bröllopsår på er allihop!
Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0